Haal het maximale uit jouw begeleiding met NutriPortal!

Bij NutriPortal staat een goede en veilige interactie met jouw professionele begeleider centraal. Dit geavanceerde e-Health platform wordt gebruikt door voedings- en gezondheidsprofessionals en is speciaal ontwikkeld om aan jou, hun gewaardeerde cliënt, aangeboden te worden.

NutriPortal verbindt jou met een breed scala aan voedingsprofessionals, zoals diëtisten, voedingsdeskundigen, gewichtsconsulenten, personal trainers, (orthomoleculair) therapeuten, leefstijlcoaches, beweegcoaches, mentale coaches en meer. Het is dé plek waar voeding, beweging, leefstijl en motivatie samenkomen in jouw begeleidingstraject.

Met NutriPortal heb je toegang tot talloze functionaliteiten. Je kunt gemakkelijk afspraken inplannen, vragen stellen, belangrijke documenten, behandelplannen en gemaakte afspraken raadplegen, je leefstijldagboek delen (inclusief voeding en beweging) en samen met jouw professional tot conclusies komen. Bovendien biedt NutriPortal de mogelijkheid voor veilige videobelgesprekken. Ook online betalen, inschrijven op workshops en het invullen van een intakeprofiel behoren tot de vele mogelijkheden.

Wat maakt NutriPortal uniek? Het is een webapplicatie die je eenvoudig kunt openen via een internetbrowser. Dankzij het responsive design kun je de webapplicatie gebruiken op elk type apparaat. Je hoeft dus geen aparte app te downloaden uit de app stores. Plaats simpelweg een icoontje op jouw mobiele apparaat en geniet van de optimale app-ervaring.

 

Hoe download ik de app?

Breng NutriPortal naar je beginscherm en maak er een handige app van!

Wil je snel en gemakkelijk toegang hebben tot NutriPortal? Volg dan deze eenvoudige stappen om het platform toe te voegen aan het beginscherm van je mobiele apparaat en maak er een handige app van:

  1. Ga naar de website van NutriPortal via deze link: https://www.nutriportal.eu of kies de juiste link die je van je professional hebt gekregen.

  2. Open de instellingen van je internetbrowser en zoek naar de optie "Zet op beginscherm" of iets vergelijkbaars. Dit kan variëren afhankelijk van het type browser dat je gebruikt.

  3. Klik op de optie "Zet op beginscherm" en bevestig je keuze indien nodig.

  4. Er wordt nu een icoontje van NutriPortal toegevoegd aan het beginscherm van je apparaat.

  5. Je kunt nu met één tik op het NutriPortal-icoontje direct toegang krijgen tot het platform, net als bij een reguliere app.

Op deze manier heb je NutriPortal altijd binnen handbereik en kun je eenvoudig gebruikmaken van de vele functionaliteiten en tools die het te bieden heeft. Maak je begeleiding nog efficiënter en maak van NutriPortal jouw persoonlijke gezondheidsapp!

Volg de bovenstaande stappen en ervaar het gemak van NutriPortal op je beginscherm!

Video: zet op beginscherm.

 

Hoe kan ik me aanmelden?

  1. Ga naar: https://www.nutriportal.eu en klik op aanmelden.
  2. Vul je gegevens in en klik op aanmelden.
  3. Ga naar je mailbox en klik op de link in welkomstmail ter bevestiging van je account. Kijk in je spam map indien je de mail niet ontvangt. 
  4. Je bent ingelogd.

Op zoek naar een uitgebreidere handleiding? Bekijk deze hier.

Ik weet mijn wachtwoord niet

Bekijk de video.

Ga naar https://www.nutriportal.eu

Klik op wachtwoord vergeten.

Je ontvangt een email met een link. Kijk in je spam map indien je de mail niet ontvangt. Met behulp van deze link stel je zelf een nieuw wachtwoord in.

Daarna kan je inloggen met je inlognaam (e-mailadres) en wachtwoord.

Let op: de link is 2 uur geldig.  Is deze verlopen? Volg de procedure dan opnieuw.

Inloggen lukt niet

Melding: Onjuiste gebruikersnaam of wachtwoord

Controleer of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd als je gebruikersnaam. Heb je zeker het correcte e-mailadres gebruikt?
Het ingevoerde wachtwoord is incorrect. Klik op "Wachtwoord vergeten" om verder te gaan. Je ontvangt een e-mail met een link. Open de link in je webbrowser en stel een nieuw wachtwoord in. Daarna kun je inloggen.
Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer je spammap. Let ook op eventuele typefouten in je e-mailadres. Vraag anders opnieuw om een bevestigingsmail.
Let op: je webbrowser kan mogelijk een oud wachtwoord in het geheugen hebben opgeslagen. Zorg ervoor dat je zelf je wachtwoord invoert en dit bijwerkt in de wachtwoordmanager van je browser.
Melding: Account niet bevestigd

Na het aanmelden is er een bevestigingsmail naar je verzonden. Klik op de link in de e-mail en je wordt automatisch ingelogd.
Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer je spammap.
Is de link verlopen? Als je probeert in te loggen, wordt er automatisch een nieuwe e-mail verzonden.
Lukt het nog steeds niet? Klik dan op "Wachtwoord vergeten". Hierdoor wordt je account ook bevestigd. Volg de instructies in de e-mail om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Mijn professional heeft mij aangemeld?

Wellicht heeft jouw professional je al aangemeld op ons platform. Om toegang te krijgen, hoef je alleen je account te bevestigen via de link in de e-mail. Daarna kun je aan de slag met verschillende functies, waaronder je dagboek, dossier en nutrimail.

Heb je alleen een bevestiging van je afspraak ontvangen, maar nog geen account? Geen probleem! Meld je eenvoudig aan via de "aanmelden" knop en creëer jouw account.

Bekijk de video hoe je je. zelf kan aanmelden.

 

Ik heb via de website van mijn professional een afspraak gemaakt. Hoe kan ik nu inloggen?

Wanneer je via de website van jouw professional naar NutriPortal gaat, kun je direct een afspraak maken. Aan het einde van het proces vul je jouw naam, e-mailadres en een wachtwoord in. Je ontvangt vervolgens een bevestigingsmail waarin je jouw account kunt bevestigen door op de link te klikken. Na het bevestigen van je account kun je inloggen en je intakeprofiel invullen. Mocht het niet lukken, dan kun je altijd kiezen voor de optie "wachtwoord vergeten". Je ontvangt dan een nieuwe e-mail met een link. Vergeet niet je spambox te controleren als je de mail niet ontvangt.

Ik heb nog geen praktijk?

Als je nog geen praktijk hebt, kun je je registreren via de algemene tool: https://www.nutriportal.eu. Nadat je je hebt aangemeld, kun je op zoek gaan naar een praktijk die jou kan begeleiden. Op de homepagina kun je de verschillende mogelijkheden bekijken die het platform biedt voor jou en je coach. Ontdek hoe NutriPortal jou kan helpen bij het vinden van de juiste begeleiding en het optimaliseren van jouw gezondheidsreis.

Moet ik betalen voor het gebruik van NUTRiPORTAL?

Jouw professional heeft een abonnement bij Nutrilink voor het gebruik van NutriPortal. Voor jou als gebruiker zijn er geen kosten verbonden aan Nutrilink. Het is echter mogelijk dat jouw praktijk een vergoeding vraagt voor het gebruik van NutriPortal. Neem contact op met jouw praktijk om meer informatie te krijgen over eventuele kosten die van toepassing zijn.

Zijn mijn gegevens veilig?

Absoluut! Alle informatie die wordt opgeslagen in Nutrilink staat veilig op een beveiligde server in Europa. Bovendien wordt het videobellen versleuteld en worden er geen gegevens opgeslagen. Nutrilink behandelt jouw gegevens vertrouwelijk en verstrekt deze niet aan derden. Alleen voor supportdoeleinden, zoals het beantwoorden van vragen van jou of jouw professional, kunnen medewerkers van Nutrilink de gegevens bekijken. Jij hebt volledige controle over de toestemmingen die je aan de praktijk verleent. Met andere woorden, je bepaalt zelf welke informatie jouw praktijk kan zien, zoals jouw dagboek, metingen, enzovoort. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Het is echter belangrijk dat je zelf zorgt voor een veilig wachtwoordinstelling. Neem de nodige stappen om een sterk wachtwoord in te stellen en bescherm zo jouw account.

Can I use the app in English?

Yes, at the bottom switch the language from NL to EN

Heb ik internet nodig voor het gebruik van de app?

Ja, NutriPortal is een webapplicatie die altijd een internetverbinding vereist.

Kan ik mijn account sluiten?

Ja, absoluut!

Je hebt de mogelijkheid om je account te sluiten. Ga naar de instellingen en selecteer de optie om je account te sluiten. Hiermee worden alle toekomstige afspraken geannuleerd en worden de toestemmingen voor praktijken om jouw gegevens te bekijken ingetrokken.

 

Hoe geef ik toestemming aan de praktijk om mijn gegevens in te kijken?

Om dit te doen, volg je de onderstaande stappen:

1. Ga naar het menu en zoek naar de instellingen.
2. Klik op "Toestemming" om toegang te krijgen tot de toestemmingsinstellingen.
3. Zoek naar de praktijk waarvoor je de toestemming wilt aanpassen en klik op het potloodpictogram.
4. Je ziet een schakelaar genaamd "Masterswitch" en verschillende onderdelen waarvoor je de toestemming kunt aanpassen.
5. Zet de schakelaar naar de groene positie voor zowel de "Masterswitch" als voor de specifieke onderdelen waarvoor je de toestemming wilt geven.
6. Vergeet niet op de knop "Opslaan" te klikken om de wijzigingen toe te passen.